7 نکته‌های توپ فرد در دبی مال

علاوه بر هزاران بازی و سرگرمی در آی ام جی شما می توانید در این مجموعه انواع رستوران ها، فروشگاه خرید، خوراکی، سینماهای مختلف، فروشگاه های لباس با تم شخصیت های معروف را نیز مشاهده نمایئد. خور دبی انواع هتلها و رستورانهای معروف دبی را دارد. دبی مال علاوه بر فروشگاه های متعددش باغ وحش زیر آب، زمین یخی(در حد استاندارد المپیک)، واقعیت مجازی VR Park، 22 سالن سینما، پارک بازی Kidzania ، آب نمای بینظیر دبی و حدود 200 رستوران دارد. لطفاً مراقب عمق آب استخرها باشید. اگر به دبی هم سفر نکرده باشید حتماً هرازگاهی تصاویر انتشار چهره افراد مشهور بر روی برج خلیفه را دیدهاید. یعنی اگر از بالا به آن نگاه کنید، شاهد دو قلب خواهید بود که درهم فرو رفته اند. همچنین اگر می خواهید قایق سواری کنید باید به محلات فقیرنشین دبی رفته و با پرداخت اندکی پول یک قایق پارویی اجاره کنید. البته توجه داشته باشید که برای شرکت در این مراسم ها باید هزینه کمی را پرداخت کنید. قبل از ورود به مسجد جمیرا برای نماز، مراسم پاکسازی (وضو) باید انجام شود. در ماه رمضان مساجد شهر دوبی مراسم ویژه ای برای نمازگزاران و گردشگران خارجی برگزار می کنند. در طول ماه مبارک رمضان در این مسجد افطاری به نمازگزاران داده شده است. نه تنها اجازه ورود به مسجد جمیرا به همه افراد از هر دین و مذهبی داده می شود بلکه تورهای همراه با راهنما برای آنها گذاشته می شود.

برای دریافت کل تصویر باید حداقل ۵۰ متر از سطح زمین بالاتر باشید. یکی از ویژگی های بارز دیوارهای خارجی این مسجد کاشی های فایننس آبی لاجوردی است که با نقوش پیچیده گل ترکیب شده؛ همچنین چرخش های منحنی خطی در رنگ هایی مانند قرمز، سبز، زرد و سفید بسیار جذاب و دلنشین است. درون مسجد نیز فضایی آرامشبخش و دلنشین قرار دارد که با رنگهای تسکیندهنده زردآلویی، کرمی و آبی تزیین شدهاند. این بار هم قصد داریم به شهربازی برویم، دبی یکی از شهرهای مدرن و جذاب برای گردشگران است که مراکز تفریحی زیادی هم دارد. و گردشگران زیادی به این منطقه سفر می کنند. سرسره حمله کوسه: سرسره حمله کوسه را می توان به عنوان با شکوه ترین سرسره این پارک معرفی کرد که دلیل آن را لحظاتی دیگر متوجه خواهید شد. فارغ از اینکه دبی به عنوان مکانی شگفت انگیز و توریسم پسند هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جلب می کند؛ این کشور زیباترین مساجد زیادی را نیز در خود جای داده است.یکی از مساجد زیبای این ناحیه مسجد امام حسین دبی است که ساله میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی را به خود جلب می کند. شما می توانید در این موزه نیز از جذابیت های زیادی بازدید کنید سیاحت در بیابان ها، عمق دریاها، کوه ها و بازدید از حیات وحش یکی از مهمترین ویژگی های این موزه منحصر به فرد است شما می توانید اطلاعات بیشتری درباره این موزه کسب کنید و در سفر خود به این منطقه تجربیات ویژه تری را داشته باشید بازدید از حیات وحش و طبیعت زیبای این منطقه نیز یکی دیگر از ویژگی های این موزه برای گردشگران می باشد. اما اگر به دنبال تفریحی هیجانانگیزتر هستید، رانندگی با ماشین های شاسی بلند مخصوص در دل تپههای این شهر را فراموش نکنید! اگر احساس شجاعت می کنید، حتی می توانید با موجودات در تانک های لمسی از نزدیک آشنا شوید!

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از گولف نیوز، مسجد جامع شهر دوبی در میان آسمان خراش های این شهر یکی از مراکز فرهنگی مذهبی شهر است که به گفته مسئولان این مسجد هر شب نزدیک به ده هزار نمازگزار در آن حضور می یابند. توجه داشته باشید که هزینه هر شب اقامت در هتل لاپیتا با لگو سیتی و هر شب اقامت با پارک آبی لگولند متفاوت خواهد بود. همه جا عشق است، در هوا، بالای درختان، سنگ ها، دیوارها و حتی آب دریاچه ای که طراحی شده است. خبرگزاری شبستان: مسجد جمیرا در دبی، با دو مناره و یک گنید، نمونه ای از معماری نوین اسلامی در این شهر محسوب می شود. یک سرویس چارتر قایق تفریحی خصوصی در خلیج فارس برای مهمانان در دسترس است و همچنین می توانید برای یک تجربه سعادتمندانه یک درمانگر آبگرم اختصاصی را به همراه خود ببرید. مسجد جمیرا نمادی از سبک مربوط به قرون وسطی فاطمی است و مکانی را برای مسلمانانی که برای عبادت گرد هم می آیند فراهم می کند. در این مرکز خرید میتواند در خیابانهای سنگفرش شده قدم بزنید و و با دیدن پلازاها و رفتن به کافه ها و رستوران ها یک شب به یاد ماندنی برای خود فراهم کنید. مسجد جمیرا دبی یکی از زیباترین مسجد های دبی می باشد.یکی از کارهای فرهنگی در دبی انجام شده است ,بازید تورهای گردشگری از مسجد جمیرا می باشد که مرکزفرهنگی شیخ محمد این امکان را فراهم کرده است تا غیر مسلمانان در روزهای شنبه، یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه در ساعت ۱۰:۰۰ صبح همراه با تور گردشگری و مشاروان و راهنمایان آنها به مسجد جمیرا بیایند. این تور هر شنبه، یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه در ساعت ۱۰:۰۰ صبح برگزار می شود. بزرگترین نمایشگاه پارک با تم هالیوود که جزو جاذبه های گردشگری دبی است را در پارک موشن گیت دبی مشاهده خواهید کرد.

این کشور امروزه با جاذبه های لوکس و شیک از مقاصد توریستی مسافران است که با صنعت تبلیغ توانسته مسافران زیادی به سوی خود جذب کند. ساحل این دریاچه زیبا است و می توانید زمان زیادی را در کنار آن بگذرانید. با ورود به مرکاتو گویی سفری در زمان داشته و به کشور ایتالیا در دوره رنسانس رفتهاید. یکی از مهمترین فعالیتهای هیجان انگیز در دبی ، پیوستن به کلاسهای مدرسه اسکی دبی است. یکی از مکانهای دیدنی و تفریحی دبی پیست اسکی دبی است.این پیست شامل پنج دور با ارتفاع و شیب مختلف است که بیشترین دور دارای طول چهار صد متر و ارتفاع بیش از شصت متر است.این پیست اسکی مساحتی به اندازه سه هزار متر مربع دارد.و مجهز به تمام امکانات اسکی است و تله کابین است. تفریح در دبی مال به گونه ای است که هر فرد با هر سلیقه ای که دارد، می تواند از آن لذت ببرد. ساحل جمیرا ساحلی ماسه ای سفید رنگی است که در منطقه جمیرا دبی، امارات متحده عربی، در ساحل خلیج فارس واقع و نامگذاری شده است. مرکز خرید امارات مال دبی یکی از لوکسترین مراکز خرید دبی است که هر چه بخواهید در آن پیدا میشود. گر چه این مسجد چندان بزرگ نیست اما ظرافت و ساختار مینیاتوری آن از جمله دلایلی است که سبب میشود افراد مختلفی از دبی و مناطق خاورمیانه مشتاق دیدار آن باشند.در مسجد ایرانی امام حسین چه برنامه هایی برگزار می شود؟ گل های قرمز در باغ یک قلب قرمز بسیار بزرگ را را تشکیل می دهد. وقتی از ساحل به دریاچه نگاه می کنید، شکل قلب را نمی بینید، بلکه فقط یک دریاچه منحنی را خواهید دید. ماهی کوی کپور ممکن است شما را با پروانه غول پیکر خود بترساند، اما یادتان باشد این ماهی ها برای لمس کاملا بی خطر هستند و گاز نمی گیرند.

تمام مجسمه ها چوب های با المان های به شکل قلب و یا کلمه love طراحی شده است از این رو بهترین مکان برای گرفتن سلفی های دونفره عشاق است. حتی پیش از اینکه این موزه به بهره برداری برسد، مجله معروف نشنال جئوگرافیک آن را به عنوان یکی از زیباترین موزه های جهان در نظر گرفته بوده است. هوتورن یکی دیگر از بهترین هتل های 4 ستاره دبی است که در منطقه ساحلی جمیرا قرار گرفته است. دریاچه و منطقه سرسبز اطراف آن که در میان یک بیابان خشک قرار گرفته بسیار شگفت انگیز است. دریاچه مورد نظر در داخل یکی از بیابان های دبی است که آب آن هم بسیار گوارا است. روز اول؛ بازدید از قامتبلندترین آسمانخراش دنیا برج خلیفه برج خلیفه یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری جهان شناخته میشود که در قلب دبی جای گرفته است. دریاچه عشق دبی یکی از جاذبه های دست ساز بشری است که امروزه بازدیدکنندگان زیادی به سوی خود جذب می کند. اما از آنجایی که هیچ مرکز مسکونی در این نزدیکی وجود ندارد، در اینجا دونده های زیادی نخواهید دید. هم چنین قوانینی مربوط به پوشش مناسب برای مردان و زنانی که وارد مسجد می شوند وجود دارد. نخل جمیرا دبی بزرگ ترین جزیره مصنوعی است که به دست انسان ساخته شده است. در این بخش بینهایت پر زرق و برق و بزرگ که با مرمرهای سفید، آیینهها و چلچراغهای درخشان تزئین شده است، شما یک تجربه فوقالعاده لوکس و 5 ستاره از خرید خواهید داشت؛ تجربهای که با وجود دستیاران شخصی خرید، اتومبیلهای کوچک با راننده و سرویسهای بهداشتی که انگار از کاخهای سلطنتی بیرون آورده شدهاند کامل میشود. هزینه سفر از فاکتورهای متعددی تشکیل میشود: هزینه بلیط، محل اقامت، حمل و نقل، خورد و خوراک، گشتوگذار و خرید، همگی ازعوامل موثر در هزینه نهایی یک سفر داخلی یا خارجی هستند.

تنها کاری که باید انجام دهید هزینه حمل و نقل است. سه مسیر دویدن در پارک وجود دارد که بیش از ۷ کیلومتر امتداد دارند. روستای غواصی در الشینداغه قرار دارد و از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8:30 تا 22:30 برای بازدید توریستها باز است. در این شهربازی ها برای تمام سنین، تفریحات و سرگرمی های فوق العاده ای طراحی شده است که در ادامه به بررسی بهترین شهربازی های دبی می پردازیم. راس الخور منطقه ای حفاظت شده برای تعدادی از پرندگان است که شما می توانید کاملا رایگان به این مکان رفته و از دیدن پرندگان لذت ببرید. در این سالن به فروش میرسند و همچنین اجاره داده می شوند. نمای بیرونی مسجد جمیرا و همچنین معماری داخلی آن برای عکاسی جالب هستند. اینگونه اگر در تعطیلات خود با خرید بلیط هواپیما به دبی سفر کردید، میتوانید از بین این شهربازی های فوق العاده بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. حصار ها اگر چه مدور هستند اما در طراحی اش ی به شکل ک دایره نیست و دارای خطوط منحنی هستند. این کتابخانه یک کتابخانه معمولی نیست بلکه در این کتابخانه امکان بحث علمی و آگاهی هر چه بیشتر از ادیان دیگر توسط کارشناس کتابخانه وجود دارد.

افراد غیر مسلمان بدون حجاب اسلامی حق ورود و عکس برداری از این مسجد را ندارند؛ اما اشخاص غیر مسلمان علاقه مند به بازدید از مسجد می توانند از کتابخانه این مسجد بهره مند شوند و ساعاتی از وقت خود را مطالعه بپردازند. برای مثال در زمان خرید جنس، حتما به آنها دقت کنید و کیفیت اجناس را به خوبی چک کنید. به راحتی می توانید در یکی از رمانتیک ترین مکان های دبی اوقات دلپذیری را برای خود بسازید. به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دبی؛ مسجد جمیرا در محله ای به همین نام در شهر دبی واقع شده است. امیدواریم بازدید از این موزه منحصربه فرد، خاطره ای به یادماندنی را برای شما به ارمغان آورد. به فروش میرسد.تنوع اجناس در بازار طلای دبی به قدری بالاست که به گفته برخی از مردم طرح و نمونه ای در جهان نیست که مانند آن در این بازار وجود نداشته باشد. این دریاچه از دو قلب در هم تنیده است و با درختچه های پایین آن کلمه انگلیسی love به معنای عشق نوشته شده است. جالب توجه شما گردشگران که شاخه های درختان، بگونیا، درختچه ها و همه چیز به شکل قلب هستند. منبر در مسجد جمیرا سکویی در سمت راست محراب از جایی است که امام، کسی که نماز را رهبری می کند، خطبه های نماز جمعه را ارائه می دهد که می تواند به موضوعات مذهبی، اجتماعی و سیاسی مربوط باشد. از دریاچه عشق دبی به هر سمتی نگاه می کنید، تا جایی که چشم کار می کند، فقط شن است و شما سکون آرامش را می بینید. حتما تا به اینجای کار حسابی برای دیدن این مجموعه شگفت انگیز در شهر بیابانی دبی سر ذوق آمده اید، اما سوال اینجاست که چطور به پیست اسکی دبی مال برویم؟

ساعت بازدید از پنگوئن های پیست اسکی دبی از ساعت 12:00 بعد از ظهر شروع می شود و بعد از هر 30 دقیقه، تا ساعت 9:00 شب برگزار می شود. شیخ فارس مصطفی رئیس مسجد فاروق شهر دوبی می گوید در این مسجد هر شب نزدیک به 10هزار نفر نمازگزار حضور می یابد که از همه آنها پذیرایی می شود. یک استیج هیجان انگیز نیز در محوطه دهکده کلوبال وجود دارد که هر شب با جنگ های شادی برای کودکان و بزرگسالان افراد زیادی از گردشگران تور دبی را به سمت خود جذب می کند . در این ناحیه می توانید مکان های تاریخی زیادی را مشاهده کنید. در نتیجه از با ارزش ترین نقاط تاریخی شهر محسوب می شود. همه ما همواره مصر را کشوری با رازهای زیاد و تاریخی به قدمت چندین هزار سال دیدهایم، و این امر باعث شده است، مصر کشور مورد علاقه بسیاری از ما ها باشد. پارک اند ریزورت دبی از اماکن تفریحی ارزان دبی است که با جاذبههای متنوع یک انتخاب ایدهآل برای گردشگرانی است که به دنبال سرگرمی و هیجان در دبی هستند. در خط ساحلی لامر رستوران ها و کافه های متعددی به چشم می خورند که می توانند انتخاب خوبی برای صرف غذا با چشم انداز ساحل باشند. به عظمت و زیبایی این برج زمانی میتوانید پی ببرید که شبهنگام از آن دیدن کنید. مسیر دوچرخه سواری دریاچه عشق دبی جایی است که دوچرخه سواران در دبی آرزوی آمدن به آن را دارند.

الحق شهر دبی شایسته نام عروس خلیج فارس است؛ دبی از مهمترین شهرهای تجاری و از محبوبترین مقاصد گردشگری دنیا، به حساب میآید. ایرانیان بسیاری از سالهای پیش به امارات رفته و در بخشهای مختلف این کشور مشغول کار و فعالیت میباشند؛ از جمله لاریها، گراشیها، خنجیها و عوضیها که اقتصاد و بازار شیخ نشینها را در دست دارند و هم اکنون بسیاری از ایرانیان که به علل مختلف از کشور ایران خارج شدند در بخشهای تجاری و کشاورزی امارات فعالیت داشتند. خط قرمز رنگ پایتخت تجاری و توریستی امارات (دبی) نیز یکی از طولانیترین و پر ایستگاهترین خطوط مترو این کلانشهر توریستی است و بخش اعظمی از این سرزمین هیجانانگیز گردشگری خاورمیانه را پوشش میدهد. به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الرویه»، شرکت توسعه و املاک مستغلات «نخیل» در امارات اعلام کرد: روز پنج شنبه (19 فروردین ماه) مسجد جدید «ذوالنورین» در «روستای جمیرا سیرکل» امارات افتتاح می شود. از این نظر هند، به نوعی این کشورها را درک میکند چرا که هند و کشورهای اقیانوس آرام بطور مشابه با موضوعات چین رو به رو هستند؛ بطوریکه پس از دیدار وزرای خارجه یونان و هند، اینگونه برداشت شد که یونان، چین را از بندر پیرئوس که شرکت کشتیرانی چینی Cosco در آن سهم عمدهای را در اختیار دارد، بیرون کرده و هند در مقابله با ترکیه به یونان کمک خواهد کرد. از سمت شمال که به جنوب حرکت کنید با محوطه های حیاط چین، حیاط هند، حیاط پرشیا، حیاط مصر، حیاط تونس و حیاط آندولوسی روبرو هستید که شامل فرهنگ، تمدن، هنر و کالاهای هر کدام از این منطقه ها هستند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اجاره ماشین در دبی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

[ بازدید : 2168 ]

[ شنبه 15 مهر 1402 ] 14:10 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]